Lördag

HEJ 👋  idag har jag vaknat  08 :55 och min sömn  gick  bort som jag kommer ändå  sova  lite senare.Idag är lördag   och jag kommer  inte göra något  speciellt  men jag kommer plugga   om min prov  som jag ska ha på torsdag  och själv  tycker  jag att  de är inte så   svårt  prov  de är bara världens  karta  och länder huvudstad   och de är Geografi  så jag kommer fixa de.Före året  fick jag en C men  den året satsar  jag på B.Jag brukar  alltid  göra mina läxor   lördag  och dom 5 dagar  som jag har skola  inte bara på lördag  och jag får bra högre  betyg.


Några  tips till er som vill  ha högre  betyg . 


1.Om du har exempel prov på fredag  så börja plugga  på lördag tills  många och vidare  de gör jag.


2.När du gör din läxor så  läs vad   som står i texten   typ 2 gånger  och förstå vad texten  handlar  om eller säg till din lärare att   läsa för dej. Ses om senare 

| |
Upp